loading
facebook
  • MAHARA CLUB - Red Sea Hotels Törzsutas Program - www.maharaclub.com

  • HA EGYIPTOM, AKKOR ETI!

  • SZENZÁCIÓS ELŐFOGLALÁSI ÁRAK A TÉLI UTAKRA!

  • ETI & RED SEA SZÁLLODÁK– MÁR MARSA ALAMBAN IS!

  • Hurghadán, Makadi Bay-en ÉS MÁR Sharm el Sheikh-en is magyar nyelvű idegenvezető!

  • Budapesti és bécsi kedvezményes parkolási lehetőségért érdeklődjön irodánkban!

  • Grand Hotel Hurghada 4*, all inclusive ellátással, december 3-i budapesti indulással már 67 200 HUF/fő ártól!

  • ETI - ezt megengedhETI!

  • A Red Sea Hotellánc kizárólagos képviselője Magyarországon!

Keresés & Foglalás


Service-Vonal
0036 1 235 0901
Információ&Foglalás
Hétfő-Péntek 09:00-18:00

GY.I.K.

Kérdésekkel/kérésekkel kapcsolatban szívesen állunk utasaink rendelkezésére az info@eti-utazas.hu email címen.  

1. Általános kérdések

 

2. Már meglévő foglalással kapcsolatos kérdések

 

 


 

1. Általános kérdések

 

Egyiptomba történő utazás esetén szükségem van vízumra?

Magyar állampolgárok a belépéstől számított még 6 hónapig érvényes úti okmány (útlevél) birtokában utazhatnak be Egyiptomba.


Az országba való belépéshez szükségem van vízumra?

Igen. Helyi képviseletünk a Cairo Express Travel a repülőtéren külön pulttal segít Önöknek a gyors vízumügyintézésben, melyet kizárólag a helyszínen 28 €/fő árért megvásárolhatnak. A vízum egyénileg is beszerezhető az Egyiptomi Nagykövetség Konzuli Osztályán vagy a repülőtéren érkezéskor, amely esetben azonban a vízum hiányából eredő következmények a vízummal nem rendelkező utast terhelik. Nem magyar állampolgárok vízumkötelezettségével kapcsolatban javasoljuk, hogy forduljon a területileg vagy állampolgárságuk szerint illetékes konzulátushoz, nagykövetséghez vagy külképviselethez. A be- és kiutazási szabályok be nem tartása, az országok vízumpolitikája miatt elutasított, vagy elhúzott vízumkiadás miatti problémák és az abból eredő költségek és következmények az utast terhelik.


A bébik és gyermekek részére is szükséges útlevél?

Igen, bébik és gyermekek utazása esetén is szükséges a belépéstől számított még 6 hónapig érvényes úti okmány (útlevél).

 

Nem magyar állampolgár vagyok. Mi a teendőm ebben az esetben?

Nem magyar állampolgárok Egyiptomba történő beutazásával kapcsolatban javasoljuk, hogy forduljon a területileg vagy állampolgárságuk szerint illetékes konzulátushoz, nagykövetséghez vagy külképviselethez. A be- és kiutazási szabályok be nem tartása, az országok vízumpolitikája miatt elutasított, vagy elhúzott vízumkiadás miatti problémák és az abból eredő költségek és következmények az utast terhelik.

 

Az aktuális last minute ajánlatokról hogyan kaphatok bővebb tájékoztatást?

Áraink a szabad kapacitások függvényében akár napi szinten is változhatnak. A korábban kiadott árakhoz képest drágább ajánlatokkal is találkozhat. Aktuális áraink a honlapunkon lévő "KERESÉS" funkció alatt megtalálhatóak. Az alábbi linkre kattintva feliratkozhat hírlevelünkre, melyet heti rendszerességgel küldünk éppen aktuális last minute ajánlatainkról.

 

Maximum hány személy helyezhető el egy szobában?

A szállodák szobáinak maximális befogadóképessége hotelenként és szobatípusonként változhat. Honlapunkon vagy katalógusunkban bővebb leírás található a szobák pótágyazhatóságát illetően. A maximális kapacitás nem léphető túl.

 

A bébik saját ülőhellyel rendelkeznek a repülőgépen?

2 év alatti gyermekek ingyenesen utazhatnak a repülőn, emiatt számukra külön ülőhelyet nem tudunk biztosítani. Amennyiben a gyermek 2.életévét az utazás ideje alatt tölti be, foglaláskor 2 éves gyermekként kell rögzíteni és ennek megfelelően számára már gyermekár kerül felszámításra és a repülőgépen is saját ülőhellyel rendelkezik majd.

 

2. Már meglévő foglalással kapcsolatos kérdések


Hogyan találom meg a kívánt utazást?

A www.eti-utazas.hu oldalon keresztül gyorsan és könnyedén kiválaszthatja utazását:

a) A kezdőoldal jobb felső sarkában található a "Keresés&Foglalás" opció. Itt kiválaszthatja a kiindulási repülőteret, a célországot, a régiót és az utazás dátumát. Ezt követően a "Keresés&Foglalás" fülre kattintva, oldalunk kilistázza a keresési feltételeknek megfelelő ajánlatokat, majd ezután a képernyő bal oldalán lévő "részletes keresés" fül alatt igény esetén szűkítheti a keresési feltételeket. Itt megadhatja az utasok számát, csakúgy mint az utazás hosszát, a kívánt ellátás típusát, a szoba vagy hotelkategóriát. A szállodák részletes leírása megtalálható a kiválasztott szálloda nevére való kattintással.      

b) Amennyiben a szálloda neve alapján szeretne ajánlataink között keresgélni, akkor nem kell mást tennie, mint a kezdőoldal felső menüsorjában lévő "Szállodák" fülre rákattintani, majd ezt követően a megjelenő "részletes keresés" funkció alatt a szálloda neve sorba a kívánt szálloda nevét beírni.  

c) Aktuális akciós ajánlataink megtekinthetőek a kezdőoldal felső menüsorjában lévő "Akciós ajánlatok" fül alatt.

 

Hogyan foglalhatom le utazásom?

Foglalása gyorsan és könnyen kivitelezhető: amennyiben kiválasztotta a lefoglalni kívánt szállodát, a hotel leírása alatt kattintson az "árak és időpontok" fülre. Ezt követően egy listát talál a foglalható időpontokról, szobatípusokról, valamint a választható ellátásról. Amennyiben az "ár ellenőrzés" opcióra kattint, rendszerünk ismételten ellenőrzi a szabad kapacitásokat és a foglalni kívánt szobatípus árát. A megjelenő ablakban összefoglaló áttekintést talál a választott szobatípusról, ellátásról, a repülés dátumáról, valamint a repülési időkről, illetve megjelenik a teljes fizetendő részvételi díj.

Foglalás esetén kattintson az "online jelentkezés" fülre, majd adja meg személyes adatait, valamint utastársa(i) nevét és születési dátumát. Kérjük, hogy a jelentkezési lapot egyértelműen töltse ki. A jobb oldalon megjelenő "Összefoglaló" ablakban mégegyszer átnézheti a kiválasztott utazását részleteit. Amennyiben minden adat helyes, kérjük az Általános Utazási és Üzleti Feltételeink elfogadása után kattintson az "utazás fix foglalása" gombra.  

 

Hogyan fizethetem ki lefoglalt utazásom?

Utazását az Unicredit Banknál vezetett Euros számlaszámunkra teheti meg, melynek részleteit megtalálja az online foglalást követően az email címére megküldött visszaigazoló emailünkben.

 

Hogyan kapok a foglalásomról visszaigazolást?

Általános Szerződési Feltételeink elfogadása után, valamint az "utazás fix foglalása" gombra kattintva a rendszerünk automatikusan egy foglalási számot generál a lefoglalt utazáshoz és innentől kezdve a foglalás fix foglalásnak tekintendő. Kérjük, hogy a foglalás véglegesítése előtt mégegyszer ellenőrizze le megadott adatait. A foglalás után költségmentes módosítás vagy költségmentes lemondás NEM lehetséges! A foglalás pillanatában Általános Utazási és Üzleti Feltételeink lépnek érvénybe.  

 

Nem kaptam visszaigazoló emailt a foglalásról. Mi a teendőm?

Amennyiben helyesen adta meg email címét a foglalást követően legkésőbb 24 órán belül elküldjük számla/visszaigazolásunkat. A visszaigazolás tartalmazza a lefoglalt szolgáltatások részleteit, csakúgy mint a tervezett menetrendet (a menetrendváltoztatás jogát fenntartjuk). Amennyiben nem kapott visszaigazoló emailt, kérjük, ellenőrizze spam postaládáját is. Ha mindezek után sem találja meg visszaigazolásunkat keressen minket az info@eti-utazas.hu email címen vagy a 06-1-235-0901-es telefonszámon.  

 

Mikor és hogyan kapom meg az utazási dokumentumokat?

A részvételi díj kifizetése után legkésőbb 72 órán belül emailen keresztül küldjük a PDF formátumú utazási dokumentumokat. 

 

Az utazás előtt még változhat a menetrend?

A visszaigazoláson feltüntetett tervezett menetrend és útvonal bármikor, rövid időn belül, akár a légiutas előzetes tájékoztatása nélkül is megváltozhat. Nekünk erre, mint utazásszervezőknek nincs külön ráhatásunk. Amennyiben a hazaúti menetrend változik, helyszíni idegenvezetőnk tájékoztatja utasainkat az új repülési időpontokról.

 

Hogyan tudom a foglalásomat lemondani vagy módosítani?

Amennyiben foglalását módosítani vagy lemondani szeretné, kérjük forduljon hozzánk az info@eti-utazas.hu email címen vagy a 06-1-235-0901-es telefonszámon. Foglalási központunk hétköznap 9-től 18 óráig elérhető.

Névmódosítás 30 Euro/név felár ellenében lehetséges. Kérjük, hogy a foglalás pillanatában mindig a pontos, útlevélben szereplő nevet adja meg. Amennyiben megkapta visszaigazolásunkat és névelírást észlelt, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze ezt részünkre.

 

Miért kínál az ETI más árat, mint amilyen áron az utazásom lefoglaltam?

Áraink szabad kapacitások függvényében akár napi szinten is változhatnak. A korábban kiadott árakhoz képest drágább vagy akár olcsóbb ajánlatokkal is találkozhat. Már meglévő foglalást egy későbbi akció kiadása esetén nem áll módunkban kedvezőbb árú foglalásra módosítani.

 

Hogyan tudom beváltani ETI utazási utalványom?

Utazási utalványát kérjük, hogy postai úton (1051 Budapest, Vörösmarty tér 2. 1.em.5.)  vagy emailen keresztül juttassa el részünkre az info@eti-utazas.hu email címre. Ezt követően az utalvány értéke jóváírásra kerül a foglalásban. Egy utalvány csak egyszer váltható be.

 

Személyes adataim mentésre kerülnek?

Az alábbiakkal kapcsolatban minden infót megtalál IDE KATTINTVA.

 
 

További kérdések esetén várjuk emailjét az info@eti-utazas.hu email címen vagy keressen Bennünket hétköznap 9-18 óra között a 06-1-235-0901-es telefonszámon.