Kertre néző standard 2 ágya szoba
reggeli
Transzfer az árban
repülőjegy feladható csomaggal
Kertre néző standard 2 ágya szoba
reggeli
Transzfer az árban
repülőjegy feladható csomaggal
2 ágyas szoba
reggeli
Transzfer az árban
repülőjegy feladható csomaggal
2 ágyas szoba
reggeli
Transzfer az árban
repülőjegy feladható csomaggal
2 ágyas szoba
reggeli
Transzfer az árban
repülőjegy feladható csomaggal
2 ágyas szoba
reggeli
Transzfer az árban
repülőjegy feladható csomaggal
Kertre néző standard 2 ágya szoba
reggeli
Transzfer az árban
repülőjegy feladható csomaggal
2 ágyas szoba
reggeli
Transzfer az árban
repülőjegy feladható csomaggal
2 ágyas szoba
reggeli
Transzfer az árban
repülőjegy feladható csomaggal
A szöveget automatikusan lefordítottuk a Google Translater szolgáltatásba.
A szállodakomplexum El Gounában található. Zeytouna Beach szigete körülbelül egy kilométer után érhető el. A városközpont kb.300 m-re, további bevásárlási lehetőségek pedig kb.500 m-re találhatók. A Hurghada repülőtér távolsága körülbelül 35 km.
Berendezés:
városi szállodának van egy főépülete és több melléképülete 3 emelettel és összesen 144 szobával. A szolgáltatások közé tartozik a recepció (24 órán át nyitva), légkondicionálás, Wi-Fi, svédasztalos étterem (svédasztalos reggeli és esti menü) és 2 bár. Van egy úszómedence napozóterasszal. A nyugágyak, napernyők és strandtörölközők ingyenesen állnak rendelkezésre a medencénél.
Szoba:
stílusos szobák (kétágyas/egyágyas) zuhanyzóval/WC-vel, hajszárítóval, légkondicionálással, telefonnal, műholdas TV-vel, minibárral (térítés ellenében) és széffel felszereltek, lagúna kilátással is foglalhatók (DLZ/ELZ).
Étkezés:
Reggeli vagy félpanzió foglalható.
Sport és szórakozás:
Sportolási és szórakozási lehetőségek: Tenisz (esetleg térítés ellenében, kb. 1 km-re). A szállodától körülbelül 5 km-re vízi sportolási lehetőségek állnak rendelkezésre (néhányat helyi szolgáltatók biztosítanak). Egy golfpálya 1 km-re található a szállodától. Wellness ajánlatok: szauna, hammam és szükség esetén masszázs. díj ellenében. Felnőtt szórakozás: élőzene.
Mozgáskorlátozott utazással kapcsolatos megjegyzés:
Felhívjuk figyelmét, hogy szállodai ajánlataink általában nem alkalmasak mozgáskorlátozottak számára. Ha azonban felkeltettük érdeklődését, szívesen kérünk további információkat személyes igényeihez.
Szállodai tartózkodás:
A VÖRÖS-TENGERI SZÁLLODÁBAN késői kijelentkezés van, azaz a szállodai szoba és a lefoglalt étkezések korlátozás nélkül elérhetőek az Ön átvételéig Ez csak a szervezett utazásokra vonatkozik, CSAK a szállodai foglalásokra nem.
Az összes többi szálloda esetében a szállodai szolgáltatás általában a szállodai tartózkodás utolsó napján délben ér véget. Az ETI-nek különleges megállapodásai vannak egyes szállodákkal, kérjük, érdeklődjön.
Különleges higiéniai intézkedések
Általában
- távolsági szabályok
- Higiéniai védőfalak
- fertőtlenítőszer adagoló
- Maszk követelmény
- Megerősített tisztítási intézkedések
- A személyzet egészségügyi ellenőrzése
- Higiéniai képzés a személyzet számára
- További biztonsági intézkedések a vendéglátóiparban
- Kézhigiénés oktatás a személyzet számára
- védőfelszerelés a személyzet számára
- Időeltolódás a szobafoglalások között
- Kereskedelmi forgalomban kapható fertőtlenítőszerek használata
- Korlátozott svédasztalos lehetőségek
- Digitális menü (mobiltelefon)
- eldobható evőeszközök
- Csomagolt edények
- Érintés nélküli szobaszerviz
- Fokozott szobatisztítás
- Érintés nélküli be- és kijelentkezés
- Védőmaszkok a vendégeknek
- Érintés nélküli fizetés
- Műanyag kulcskártyák fertőtlenítése
- Védőfelszerelés a vendégek számára
A különleges higiéniai intézkedésekről közvetlenül a szálloda üzemeltetője ad tájékoztatást. Sem a szervező, sem a GIATA nem vállal felelősséget az információk aktualitásáért és helyességéért.
Különleges higiéniai intézkedések
Általában
- távolsági szabályok
- Higiéniai védőfalak
- fertőtlenítőszer adagoló
- Maszk követelmény
- Megerősített tisztítási intézkedések
- A személyzet egészségügyi ellenőrzése
- Higiéniai képzés a személyzet számára
- További biztonsági intézkedések a vendéglátóiparban
- Kézhigiénés oktatás a személyzet számára
- védőfelszerelés a személyzet számára
- Időeltolódás a szobafoglalások között
- Kereskedelmi forgalomban kapható fertőtlenítőszerek használata
- Korlátozott svédasztalos lehetőségek
- Digitális menü (mobiltelefon)
- eldobható evőeszközök
- Csomagolt edények
- Érintés nélküli szobaszerviz
- Fokozott szobatisztítás
- Érintés nélküli be- és kijelentkezés
- Védőmaszkok a vendégeknek
- Érintés nélküli fizetés
- Műanyag kulcskártyák fertőtlenítése
- Védőfelszerelés a vendégek számára
A különleges higiéniai intézkedésekről közvetlenül a szálloda üzemeltetője ad tájékoztatást. Sem a szervező, sem a GIATA nem vállal felelősséget az információk aktualitásáért és helyességéért.
Die Hotelanlage befindet sich in El Gouna. Die Insel des Zeytouna Beach erreichen Sie nach ca. einem Kilometer. Das Stadtzentrum ist ca. 300 m entfernt und weitere Einkaufsmöglichkeiten gibt es ca. 500 m entfernt. Die Entfernung zum Flughafen von Hurghada beträgt ca. 35 km.
Ausstattung:
Das Stadthotel verfügt über ein Haupt- und mehrere Nebengebäude mit 3 Etagen und insgesamt 144 Zimmern. Zu den Einrichtungen zählen eine Rezeption (24h geöffnet), Klimaanlage, WLAN, ein Buffetrestaurant (Frühstücksbuffet sowie Abendmenü) und 2 Bars. Im Außenbereich befindet sich einen Swimmingpool mit Sonnenterrasse. Am Pool werden Ihnen Liegen, Schirme und Badetücher kostenfrei bereitgestellt.
Zimmer:
Die stilvollen Zimmer (DZ/EZ) sind mit Dusche/WC, Föhn, Klimaanlage, Telefon, Sat.-TV, Minibar (gegen Gebühr) und Safe ausgestattet. Wahlweise auch mit Lagunenblick (DLZ/ELZ) buchbar.
Verpflegung:
Frühstück oder halbpension buchbar.
Sport & Unterhaltung:
Sport- und Unterhaltungsangebote: Tennis (ggf. geg. Gebühr, ca. 1 km entfernt). In ca. 5 km Entfernung vom Hotel werden Wassersportarten (teils von lokalen Anbietern) angeboten. Ein Golfplatz liegt 1 km vom Hotel entfernt. Wellnessangebote: Sauna, Hamam und Massagen ggfls. gegen Gebühr. Unterhaltung für Erwachsene: Live-Musik.
Hinweis Reisen mit eingeschränkter Mobilität:
Bitte beachten Sie, dass unsere Hotelangebote in der Regel nicht für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet sind. Bei Interesse fragen wir jedoch gern zusätzliche Informationen für Ihre persönlichen Bedürfnisse an.
Hotelaufenthalt:
In den RED SEA HOTELS gibt es einen Late Check-out, d.h. Ihnen steht das Hotelzimmer sowie die gebuchte Verpflegungsleistung bis zur Abholung uneingeschränkt zur Verfügung, dies gilt nur für Pauschalreisen, nicht für NUR Hotelbuchungen.
Bei allen anderen Hotels endet die Hotelleistung i.R. am letzten Tag des Hotelaufenthaltes mittags. ETI hat mit einigen Hotels Sonderregelungen bitte fragen Sie nach.
Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
- Abstandsregeln
- Hygiene-Schutzwände
- Desinfektionsspender
- Maskenpflicht
- Verstärkte Reinigungsmaßnahmen
- Gesundheitsprüfungen beim Personal
- Hygiene-Training für Personal
- Zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen in der Gastronomie
- Schulung für Handhygiene beim Personal
- Schutzausrüstung für Personal
- Zeitabstand zwischen Zimmerbuchungen
- Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
- Eingeschränkte Buffetangebote
- Digitale Speisekarte (Handy)
- Einmalbesteck
- Verpackte Gerichte
- Kontaktloser Zimmerservice
- Verstärkte Zimmerreinigung
- Kontaktloser Check-In/-Out
- Schutzmasken für Gäste
- Kontaktloses Bezahlen
- Desinfektion von Plastikschlüsselkarten
- Schutzausrüstung für Gäste
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
- Abstandsregeln
- Hygiene-Schutzwände
- Desinfektionsspender
- Maskenpflicht
- Verstärkte Reinigungsmaßnahmen
- Gesundheitsprüfungen beim Personal
- Hygiene-Training für Personal
- Zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen in der Gastronomie
- Schulung für Handhygiene beim Personal
- Schutzausrüstung für Personal
- Zeitabstand zwischen Zimmerbuchungen
- Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
- Eingeschränkte Buffetangebote
- Digitale Speisekarte (Handy)
- Einmalbesteck
- Verpackte Gerichte
- Kontaktloser Zimmerservice
- Verstärkte Zimmerreinigung
- Kontaktloser Check-In/-Out
- Schutzmasken für Gäste
- Kontaktloses Bezahlen
- Desinfektion von Plastikschlüsselkarten
- Schutzausrüstung für Gäste
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.