Egyiptomba történő utazás esetén szükségem van útlevélre?
Az országba való belépéshez szükségem van vízumra?
Sharm el Sheik-re utazom, szükségem van vízumra?
Előre is megválthatom a vízumot?
A babák (2 éves kor alatt) és gyermekek részére is szükséges útlevél és vízum?
Nem magyar állampolgár vagyok. Mi a teendőm ebben az esetben?
A babák saját ülőhellyel rendelkeznek a repülőgépen?
Szükséges utazás előtt az online check-in?
Mikor kapom meg a repülőjegyet?
Lesz a budapesti repülőtéren képviselőjük?
Mekkora poggyászt vihetek magammal az utazásra?
Lesz fedélzeti ellátás a repülőúton?
Ételintoleranciám van, kinek és mikor jelezzem?
Utaskívánságom lenne, egymás melletti szobát szeretnénk kérni a családommal, lehetséges ez?
Lesz kint magyar idegenvezető?
Nem Budapestről érkezik a járatom, lesz magyar idegenvezető?
Későn érkezem, kapok valami vacsorát?
Későn indul a gépem haza, meddig kell elhagyni a szobámat?
Szeretnék fakultatív programokra menni, itthon kell jelentkezni előre?
A fakultatív programok árairól hol tudok előre tájékozódni?
Télen megyek, vannak fűthető medencék?
Kutyusomat is vinném magammal, lehetséges ez?
2. FOGLALÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Az aktuális last minute ajánlatokról hogyan kaphatok bővebb tájékoztatást?
Maximum hány személy helyezhető el egy szobában?
Hogyan találom meg a kívánt utazást?
Hogyan foglalhatom le az utazásomat?
Milyen adatra van szükség a foglaláshoz?
Hogyan fizethetem ki lefoglalt utazásom?
Mikor kell a hátralékot fizetnem?
Hogyan kapok a foglalásomról visszaigazolást?
Honnan tudom, hogy beérkezett-e az összeg?
Hogyan tudom az utazást kártyával fizetni?
Sikertelen lett a kártyás fizetésem, mi a további teendőm?
Mégsem kártyával szeretnék fizetni, de már regisztráltam a kártyámat a fizetéshez. Mi a teendőm?
Mozgássérült utas vagyok, hogyan tudok utazni?
Nem kaptam visszaigazoló emailt a foglalásról. Mi a teendőm?
Az utazás előtt még változhat a menetrend?
Miért kínál az ETI más árat, mint amilyen áron az utazásom lefoglaltam?
Hogyan tudom beváltani ETI utazási utalványom?
Személyes adataim mentésre kerülnek?
3. FOGLALÁSSAL KAPCSOLATOS LEMONDÁS, MÓDOSÍTÁS
Módosítani szeretnék már meglévő, fix foglalásomat, hogyan tehetem ezt meg?
Meddig módosíthatok az utazásom dátumát?
Elírtam a nevemet foglaláskor, milyen feltételekkel módosíthatom?
Nem tudok elutazni, más menne el helyettem, mi a teendőm?
Betegség miatt nem tudok elutazni, mi a teendőm?
Panaszom lenne, hogyan tovább?
Egyiptomba történő utazás esetén szükségem van útlevélre?
Magyar állampolgárok a hazautazástól számítva még legalább 6 hónapig érvényes útlevél birtokában utazhatnak be Egyiptomba. A beutazáshoz szükséges feltételek teljesítése minden esetben az utas felelőssége. Szükség esetén Egyiptom illetékes diplomáciai képviseleténél lehet érdeklődni. Mindig ellenőrizze, hogy a foglalásban a pontos útlevél szerinti nevek szerepeljenek (ékezetek és írásjelek nélkül).
A hivatalos beutazási feltételekről és részletekről a konzuli szolgálat honlapján tájékozódhatnak: https://konzinfo.mfa.gov.hu/utazasi-tanacsok-orszagonkent/egyiptom
Az országba való belépéshez szükségem van vízumra?
Az ország területére való be-, illetve kiutazás csak rendezett vízummal, jogszerű tartózkodást követően lehetséges.
Helyi képviseletünk a Cairo Express Travel (CET) a hurghadai repülőtéren külön pulttal segít utasainknak a gyors vízumügyintézésben, melyet kizárólag a helyszínen 29 EUR/főért vagy 29 USD/ főért vásárolhatnak meg.
A vízum egyénileg is beszerezhető az Egyiptomi Nagykövetség Konzuli Osztályán vagy a hurghadai/ sharm el sheikhi repülőtéren érkezéskor a bank ablaknál 25 USD/ fő áron, amely esetben azonban a vízum hiányából eredő következmények a vízummal nem rendelkező utast terhelik.
Az általános egyiptomi vízum 30 napig, Egyiptom egész területére érvényes és egyszeri belépésre jogosít.
Nem magyar állampolgárok vízumkötelezettségével kapcsolatban javasoljuk, hogy forduljon a területileg vagy állampolgárságuk szerint illetékes konzulátushoz, nagykövetséghez vagy külképviselethez.
A be- és kiutazási szabályok be nem tartása, az országok vízumpolitikája miatt elutasított, vagy elhúzódó vízumkiadás miatti problémák, az abból eredő költségek, és következmények az utast terhelik.
A hivatalos beutazási feltételekről és részletekről a konzuli szolgálat honlapján tájékozódhatnak: https://konzinfo.mfa.gov.hu/utazasi-tanacsok-orszagonkent/egyiptom
Sharm el Sheik-re utazom, szükségem van vízumra?
Sharm el Sheikhre érkezőknek nem kell fizetni a vízumért, amennyiben nem hagyják el a Sínai-félszigetet, tehát Petra, Jeruzsálem, Szent Katalin-kolostor, stb., egyik programnál sincs szükség vízumra, csak az ingyenes „only sinai” pecsétre. De amennyiben tervben van Kairó vagy Luxor meglátogatása, illetve mélytengeri búvárkodás, akkor mindenképpen szükség van a 25 USD/ fő áron megvásárolható vízumra. Később a Sínai-félszigeten nem lehet megvásárolni, így a programot előre érdemes eltervezni, és annak fényében a vízumot megvenni, ha szükséges. A sínai vízum 15 napig és kizárólag a Sínai-félsziget Vörös-tenger akabai partszakaszára érvényes.
A hivatalos beutazási feltételekről és részletekről a konzuli szolgálat honlapján tájékozódhatnak: https://konzinfo.mfa.gov.hu/utazasi-tanacsok-orszagonkent/egyiptom
Előre is megválthatom a vízumot?
A vízumot már van lehetőség online is megváltani utazás előtt (Egypt e-Visa Portal: https://visa2egypt.gov.eg). Az online kérelmet a beutazás megkezdése előtt legalább 7 nappal kell benyújtani. Az egyiptomi online vízumrendszer nem fogad el ékezetes betűt, és hibás adatbevitel esetén megtagadja a belépést az országba. Az online vízumdíj nem visszatéríthető. Csak bankkártyával lehetséges fizetni. Nem egy matricát fognak kapni az útlevélbe, hanem egy PDF dokumentumot, amit majd ki kell nyomtatni. Az egyiptomi hatóságok hivatalos tájékoztatása szerint az online rendszer még instabil, így javasoljuk, hogy lehetőség szerint a rendszer biztossá válásáig a magyar beutazók a határon történő belépéskor, a határátkelőn vásárolják meg a vízumaikat.
A babák (2 éves kor alatt) és gyermekek részére is szükséges útlevél és vízum?
Minden utazó – a csecsemők és a gyerekek is – csak a hazautazástól számítva még legalább 6 hónapig érvényes útlevéllel léphet be Egyiptomba, és részükre is kötelező vízumot vásárolni, ára a felnőttekével azonos.
Nem magyar állampolgár vagyok. Mi a teendőm ebben az esetben?
Nem magyar útlevéllel utazó esetében mindig kötelező jelezni az útlevél típusát, ebben az esetben külön egyeztetés szükséges a szállodával.
Nem magyar állampolgárok Egyiptomba történő beutazásával kapcsolatban javasoljuk, hogy forduljon a területileg vagy állampolgárságuk szerint illetékes konzulátushoz, nagykövetséghez vagy külképviselethez. A be- és kiutazási szabályok be nem tartása, az országok vízumpolitikája miatt elutasított, vagy elhúzódó vízumkiadás miatti problémák, és az abból eredő költségek és következmények az utast terhelik.
A babák saját ülőhellyel rendelkeznek a repülőgépen?
2 év alatti gyermekek ingyenesen utazhatnak a repülőn, emiatt számukra külön ülőhelyet nem tudunk biztosítani, ölben utaznak. Amennyiben a gyermek 2. életévét az utazás ideje alatt tölti be, úgy foglaláskor 2 éves gyermekként kell rögzíteni és ennek megfelelően számára már gyermekár kerül felszámításra, a repülőgépen is saját ülőhellyel rendelkezik majd.
Babakocsit vihetek magammal?
A legtöbb légitársaság díjmentesen engedi szállítani az esernyőre csukható babakocsit, melyet a repülőgépig is eltolhatnak, de a fedélzetre nem vihetőek fel, a csomagtérben kerülnek elhelyezésre.
Légitársaságonként megtalálja, hogy mi vihető az utazás során a csecsemő részére:
https://www.eti-utazas.hu/fontos-informaciok/repulesi-informaciok
Szükséges utazás előtt az online check-in?
Igyekszünk minden részvételi jegyen feltüntetni, ha erre szükség van, ez légitársaságonként eltérhet.
Légitársaságonként megtalálja a check-innel kapcsolatos információkat:
https://www.eti-utazas.hu/fontos-informaciok/repulesi-informaciok
Ülőhelyet szeretnék foglalni, plusz poggyászt/ sportfelszerelést szeretnék vinni, hogyan tudom ezt jelezni?
Légitársaságonként eltérő, igyekszünk minden utazási dokumentumon feltüntetni. Légitársaságonként megtalálja az ülőhelyfoglalással/ plusz poggyásszal kapcsolatos információkat:
https://www.eti-utazas.hu/fontos-informaciok/repulesi-informaciok
Mikor kapom meg a repülőjegyet?
Utazás előtt 1 héttel rendszerünk automatikusan e-mailben küldi az utazáshoz szükséges dokumentumokat, melyeket kinyomtatva legyenek szívesek magukkal vinni, és őrizzék meg a hazautazásig. Ez a dokumentum szükséges az utazáshoz, de nem konkrét repülőjegy. A beszállókártyát a repülőtéren a check-int követően kapják meg. Amennyiben utazási irodán keresztül történt a foglalás, a részvételi jegyért kérjük, hogy ott érdeklődjön.
Lesz a budapesti repülőtéren képviselőjük?
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2/B indulási termináljában reptéri képviselőnk várja utasainkat indulás előtt 2 órával, aki további dokumentumot már nem ad az utasoknak, csak a chekh-in során segít. A kolléga általában a 2/B terminálom, az indulási szinten várja az utasokat, a reptér telítettsége miatt az indulás kivételes esetekben átkerülhet 2/A terminálra.
Mekkora poggyászt vihetek magammal az utazásra?
Légitársaságonként eltérő, igyekszünk minden utazási dokumentumon feltüntetni, hogy mekkora méretű és súlyú feladható- és kézipoggyászt vihetnek magukkal az utazáshoz.
Légitársaságonként megtalálja a poggyászokra vonatkozó információkat:
https://www.eti-utazas.hu/fontos-informaciok/repulesi-informaciok
Lesz fedélzeti ellátás a repülőúton?
Minden utazási dokumentumon feltüntetjük, hogy az adott járat tartalmaz-e fedélzeti ellátást, vagy az felár ellenében vásárolható a fedélzeten. Bizonyos járatokon lehetőség van gluténmentes, laktózmentes vagy vegetáriánus étkezés előzetes rendelésére felár ellenében.
A légitársaságonkénti részletes információkat itt találja:
https://www.eti-utazas.hu/fontos-informaciok/repulesi-informaciok
Ételintoleranciám van, kinek és mikor jelezzem?
A szálloda felé az étkezésre vonatkozó kérésüket tudjuk jelezni, de kimondottan ilyen jellegű étkezést általában nem tudnak biztosítani. Az all inclusive ellátás keretében a legtöbb esetben büféétkezés van, így azt vesz el a vendég a büfépultról, amit megítélése szerint megehet. Ennek ellenére megérkezéskor mindenképp érdemes jelezni a speciális igényt a recepción is és tudnak egyeztetni az étteremvezetővel vagy séffel, hogy milyen ételeket ehet és miket nem.
A repülőgépre pedig érdemes magukkal vinniük az útra szükséges ennivalót.
A legszükségesebb ételeket/ italokat érdemes magával vinniük a bőröndben (például péksütemény, tej, stb), mert nem szokott rendelkezésre állni az éttermekben.
Tudok biztosítást is kötni?
A csomagajánlatokban nem szerepel sem a stornó-, sem a baleset-, betegség-, poggyászbiztosítás, külön lehet kötni, melyben munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre a lehetőségeket illetően:
https://www.eti-utazas.hu/fontos-informaciok/utasbiztositas
Utaskívánságom lenne, egymás melletti szobát szeretnénk kérni a családommal, lehetséges ez?
A foglaláskor megadott speciális kívánságokat továbbítjuk a célterületre, illetve a szolgáltatókhoz, de hangsúlyoznunk kell, hogy ezek elbírálása kizárólag a szolgáltató hatáskörébe tartozik. Az utazásszervező ezek teljesítésére semmiféle garanciát nem tud vállalni, erre hivatkozva nem áll módunkban sajnos utólag panaszt fogadni.
Lesz kint magyar idegenvezető?
Budapesti indulás esetén az érkezést követően a terminál előtt várja az utasokat a magyar nyelven beszélő idegenvezető. Az utazási dokumentum tartalmazza a magyarul beszélő idegenvezetők elérhetőségeit, WhatsAppon/ Viberen lehet velük felvenni a kapcsolatot, illetve a Red Sea Hotels szállodák recepciójáról ingyenesen hívhatóak.
Hurghadán/ Makadi Bayen egész évben, Sharm el Sheikh esetében, amikor közlekednek járataink.
Nem Budapestről érkezik a járatom, lesz magyar idegenvezető?
Bécsi, pozsonyi és más külföldi indulás esetén is kérhető a magyar nyelvű asszisztencia. Az utazási dokumentumban megtalálható a magyarul beszélő idegenvezetők elérhetősége, akiket WhatsAppon vagy Viberen is elérhet. Emellett a Red Sea Hotels szállodák recepciójáról ingyenesen felhívhatóak.
Későn érkezem, kapok valami vacsorát?
Az éttermek nyitvatartási ideje eltérő, amennyiben már egyik étterem sem lesz nyitva kérjenek a recepción segítséget, vagy hideg bekészítést a szobába.
Későn indul a gépem haza, meddig kell elhagyni a szobámat?
A Red Sea Hotelekben csomagfoglalás esetén az érkezés pillanatától egészen a hazaúti transzferbusz érkezéséig megkapja szobáját (mindig az aktuális mentrendhez igazodva). A korai bejelentkezéssel kényelmesen beköltözhet, amint megérkezik a szállodába, utolsó napon pedig a transzferbusz érkezéséig megtarthatja szobáját, sőt a lefoglalt ellátást (Pl. félpanzió vagy all inclusive) is igénybe veheti addig.
Csak szállásfoglalás esetén a Red Sea Hotelek esetén nincs kora check-in/ late chek-out, a nemzetközi szabályok érvényesek.
Nem Red Sea Hotelek esetében a nemzetközi szabályok érvényesek.
Szeretnék fakultatív programokra menni, itthon kell jelentkezni előre?
Fakultatív kirándulások esetén a szerződéses kapcsolat az utas és helyi partnerünk, a Cairo Express Travel (CET) között jön létre, ezért a kirándulások foglalása csak a helyszínen lehetséges a telepített idegenvezetőknél (euróban, dollárban, illetve bankkártyával fizethető. Bankkártyás fizetés esetén a bank extra költséget számíthat fel).
Megérkezéskor az idegenvezető a tájékoztatja az utasokat, hogy melyik szállodában mikor tart információs találkozót, ahol részletesen ismerteti az egyes kirándulások tartalmát, lediktálja elérhetőségeit.
A fakultatív programok árairól hol tudok előre tájékozódni?
Weboldalunkon mindig igyekszünk aktualizálni, frissíteni:
https://www.eti-utazas.hu/programok/fakultativ-kirandulasok
Télen megyek, vannak fűthető medencék?
A legtöbb szállodában legalább egy, a külső hőmérséklet függvényében fűthető medence található, erről összefoglaló táblázatunkat itt találja:
https://www.eti-utazas.hu/fontos-informaciok/futheto-medencek
Tudok majd internetezni?
A Red Sea Hotels szállodák lobbyjában ingyenes WiFi áll rendelkezésre, de a kapcsolat gyakran lassú és akadozó. Böngészésre és e-mailezésre alkalmas, de képek vagy videók küldésére kevésbé.
Javasoljuk, hogy a repülőtéren vásároljon internetkártyát, pl. Orange 40 GB kb. 15 EUR, vagy 18 GB kb. 6 EUR, illetve a szállodákban router is bérelhető, melynek árait megtalálja weboldalunkon: https://www.eti-utazas.hu/fontos-informaciok/internet-lehetosegek-a-szallodakban
Milyen dokumentum szükséges, amennyiben csak egyik szülővel vagy szülők nélkül utazna külföldre kiskorú gyermek?
Ha kiskorú gyermek csak az egyik szülővel vagy szülők nélkül utazik, ajánlott szülői hozzájáruló nyilatkozatot vinni magukkal. A nyilatkozatot angol vagy német nyelven kell kitölteni, és az alábbi linken elérhető a Konzuli Szolgálat oldalán:
https://konzinfo.mfa.gov.hu/sites/default/files/inline-files/hozzajarulonyilatkozat_kiskoruutazas.pdf
Kutyusomat is vinném magammal, lehetséges ez?
Egyik kínálatunkban lévő szálloda sem fogad háziállatot.
2. FOGLALÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Az aktuális last minute ajánlatokról hogyan kaphatok bővebb tájékoztatást?
Áraink a szabad helyek függvényében akár naponta változhatnak, ezért az aktuális árakat érdemes ellenőrizni honlapunkon az „Ajánlatok megjelenítése” funkció alatt. Javasoljuk, hogy az alábbi linkre kattintva iratkozzon fel hírlevelünkre, így hetente elküldjük Önnek a legfrissebb ajánlatokat. Vagy kövessen minket a közösségi médiában, ahol rendszeresen megosztjuk az aktuális kínálatunkat, és híreket.
Maximum hány személy helyezhető el egy szobában?
A szállodák szobáinak maximális befogadóképessége hotelenként és szobatípusonként változhat. Honlapunkon vagy katalógusunkban bővebb leírás található a szobák pótágyazhatóságát illetően. A maximális kapacitás nem léphető túl.
Hogyan találom meg a kívánt utazást?
A www.eti-utazas.hu weboldalon néhány kattintással könnyedén kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbb utazást.
Honlapunkon teljes csomagajánlatokat talál – az ár tartalmazza a repülőjegyet, a transzfert (reptér–szálloda–reptér), a szállást, az ellátást és minden kötelező költséget a vízumon és a biztosításon kívül.
Így kereshet utazást lépésről lépésre:
1. A kezdőlapon kattintson a narancssárga keresőmezőre, ahol beállíthatja az indulási repülőteret (pl. Budapest, Bécs, Graz, Pozsony, Kolozsvár, Nagyvárad stb.) - alapbeállításként budapesti indulással mutatja a találtokat.
2. Adja meg a létszámot – hány felnőtt és hány 14 év alatti gyermek utazik egy szobában, vagyis annyi létszámot állítson be, ahány fő egy szobában szeretne lenni. – adja meg a gyerekek pontos életkorát
3. Válassza ki az utazás időtartamát (1 vagy 2 hét, illetve 9–12 éjszakás turnusok).
4. Kattintson a dátum mezőre, és a naptárnézetben válassza ki a kívánt hónapot és indulási napot – alapbeállításként a következő 4 hónapot mutatja.
5. Ezután nyomja meg az „Ajánlatok megjelenítése” gombot – a rendszer automatikusan kilistázza az Ön beállításainak megfelelő ajánlatokat.
Fontos: weboldalunk csak komplett csomagajánlatokat (repülő + szállás + transzfer) jelenít meg.
Kizárólag szállás vagy repülőjegy ajánlatottal kapcsolatban kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@eti-utazas.hu címünkön.
Hogyan foglalhatom le az utazásomat?
Utazását könnyedén lefoglalhatja online a www.eti-utazas.hu weboldalon, vagy e-mailben is felveheti velünk a kapcsolatot.
Online foglalás menete
1. Válassza ki a kívánt szállodát és indulási dátumot.
2. A rendszer ezután megjeleníti a szabad szobatípusokat és árakat.
3. Kattintson a „Helyek és árak ellenőrzése” gombra, hogy rendszerünk frissítse a szabad helyeket és árakat.
4. Ha megtalálta az Önnek megfelelő ajánlatot, válassza a „Folytassa a rendelést” opciót.
5. Adja meg személyes adatait, valamint utastársai nevét (ékezetek és írásjelek nélkül) és születési dátumát.
6. Az oldal bal oldalán található „Összefoglaló” ablakban ellenőrizheti a foglalás részleteit.
7. Ha minden adat helyes, olvassa el, majd pipálja ki az Általános Utazási és Üzleti Feltételek elfogadását, majd kattintson a „Foglalás” gombra.
E-mailes foglalás
Írjon nekünk az info@eti-utazas.hu címre, és kollégáink készséggel segítenek a foglalásban.
Milyen adatra van szükség a foglaláshoz?
Az alábbi adatokra van szükségünk:
A megrendelő neve:
A megrendelő címe:
A megrendelő telefonszáma:
Utasadatok: pontos, útlevélben szereplő utasnevek és születési dátumok
Utaskívánság: speciális étkezés, egymás melletti szobák, stb. *nem garantált
Fontos tudnivalók a névmegadásról:
• A neveket ékezetek és kötőjelek nélkül kell megadni, mert a légitársaság rendszere így kezeli az adatokat.
• Több kereszt- vagy vezetéknév esetén egybeírva, ékezet nélkül adja meg (pl. TESZTJANOS TESZTTOTH).
• Azonos nevű utasok esetén kérjük, tüntesse fel a senior (SR) vagy junior (JR) megkülönböztetést.
Ha az útlevél még nincs kéznél, foglalhat anélkül is, mivel rendszerünk nem kéri az útlevélszámot és lejárati dátumot. Az utazáshoz azonban hazautazástól számítva legalább 6 hónapig érvényes útlevél szükséges.
Mi a fizetési ütemezés?
• 20 napon kívüli indulás esetében a teljes összeg 20 %-val elegendő foglalni, 20-15. nap között a fennmaradó 80 %-a fizetendő.
• 20 napon belüli indulás esetén a teljes, 100 % összeg fizetendő.
Hogyan fizethetem ki lefoglalt utazásom?
Unicredit Banknál vezetett Euros számlaszámunkra teheti meg, melynek részleteit megtalálja az online foglalást követően az email címére megküldött visszaigazoló e-mailünkben.
a.) Átutalás/ bankban történő készpénz befizetés akár forintban, akár euróban
Az UniCredit bankban vezetett eurós számlaszámunk van, azonban fizetni forintban és euróban is lehet. Forintos fizetés esetén a befizetés napján érvényben lévő napi Unicredit bank valuta eladási árfolyamon szükséges átszámolni: https://www.unicreditbank.hu/hu/maganszemelyek/exchange_rate.html
Közvetlen banki befizetéshez Unicredit Bank fiók kereső: https://www.unicreditbank.hu/hu/branch_finder.html
Számlatulajdonos neve: Express Travel International GmbH Wien
Számlaszáma: 1091 8001 0000 0082 8609 0018
IBAN: HU03 1091 8001 0000 0082 8609 0018
SWIFT/ BIC: BACXHUHB
Bank: Unicredit Bank Zrt. Budapest
Megjegyzés: foglalási szám
b.) Bankkártyás fizetés: A részvételi díjat bankkártyával (Mastercard, Visa) is fizetheti.
Az automatikusan e mailben küldött visszaigazolásban kérjük, hogy kattintson a megadott linkre, ahol bankkártya adatait egyszerűen megadhatja.
Kérjük, hogy a számlán szereplő országkód nélküli irányítószámát is készítse elő a regisztrációhoz.
A hátralékot utazás előtt szintén a megadott kártyán terhelik be indulást megelőző 21. napon.
FONTOS! Kérjük ügyeljen arra, hogy a kártyája alkalmas legyen internetes fizetéshez, rendelkezésre álló összeg legyen rajta, és a fizetési limit korlátozás is ehhez legyen igazítva, hogy gond nélkül tudja a rendszerünk leterhelni róla a megfelelő összeget.
Mikor kell a hátralékot fizetnem?
A részvételi díj hátralékos összege az utazás megkezdése előtti 20. napja és 15. napja között válik esedékessé, melyről külön értesítőt nem küldünk már.
Hogyan kapok a foglalásomról visszaigazolást?
Általános Szerződési Feltételeink elfogadása után, valamint az "utazás fix foglalása" gombra kattintva a rendszerünk automatikusan egy foglalási számot generál a lefoglalt utazáshoz. Kérjük, hogy a foglalás véglegesítése előtt még egyszer ellenőrizze le megadott adatait. Kollégáink külön e-mailben is fel fogják venni Önökkel a kapcsolatot. Az utazás előlegének vagy teljes összegének elutalásával a foglalás véglegesnek minősül. Ezt követően költségmentes módosítás vagy költségmentes lemondás nem lehetséges, mivel Általános Utazási és Üzleti Feltételeink lépnek érvénybe
Honnan tudom, hogy beérkezett-e az összeg?
Kollégáink írásos visszajelzést küldenek minden egyes pénzmozgásról (előleg, hátralék utalása).
Hogyan tudom az utazást kártyával fizetni?
E-mailben megy ki a visszaigazolás / számla, melynek a szövegtörzsében lesz benne a fizetéshez szükséges link.
A rendszer meglehet, hogy először a teljes összeget írja ki, akkor is, ha csak előleget szeretnénk rá fizetni. Nyugodtan lehet tovább lépni, elfogadni, a végén csak az előleget fogja levonni, ha 21 napon kívüli utazásról van szó. 21 napon belüli indulás esetén ezt a lehetőséget már nem kínálja fel, csak a teljes összeget lehet rendezni.
A TELJES ÖSSZEGRE engedélyezni kell a limitet, ha nincs rajta valójában a teljes összeg, az nem baj, de a LIMIT annak megfelelően legyen engedélyezve. Engedélyezve ezzel a rendszernek, hogy majd ha aktuális lesz, akkor is le tudja vonni a megfelelő összeget.
Sikertelen lett a kártyás fizetésem, mi a további teendőm?
A rendszer nem próbálja meg automatikusan még egyszer levonni az összeget. Sikereteln fizetés esetén kérjük vegyék fel a kapcsolatot az info@eti-utazas.hu e-mail címen kollégáinkkal.
Ilyen esetben új visszaigazolást fogunk e-mailben küldeni, melyben benne lesz egy új fizetéshez szükséges link. Önnek kell újra kezdeni, regisztrálni a kártyát, ahol előszőr a teljes összeget fogja kiírni.
Amennyiben előleg fizetés már történt a foglalásra, csak a hátralékot szeretné rendezni, akkor tovább kell haladni benne , és a fizetési folyamat végén a valós, fennmaradt hátralékot írja ki a rendszer és azt terheli be a megadott kártyán.
Mégsem kártyával szeretnék fizetni, de már regisztráltam a kártyámat a fizetéshez. Mi a teendőm?
Kérjük jelezze kollégáinknak az info@eti-utazas.hu e-mail címen, és minden gond nélkül ők tudják a kártya regisztrációt kitörölni, hogy a rendszer véletlenül se terhelje be az összeget.
Az előleget kártyával szeretném rendezni, de a fennmaradt hátralékot inkább átutalással. Lehetséges ez?
Igen, természetesen. A kártya viszont regisztrálva van a rendszerünkben, így a sikeres előleg fizetés után javasoljuk, hogy jelezze kollégáinknak info@eti-utazas.hu e-mail címen, és minden gond nélkül ők tudják a kártya regisztrációt kitörölni, hogy a rendszer véletlenül se terhelje be az összeget.
Mozgássérült utas vagyok, hogyan tudok utazni?
A szobákra, a transzferre és a repülőtéri asszisztenciára vonatozó információkat mozgássérült utasaink részére itt találja:
https://www.eti-utazas.hu/fontos-informaciok/mozgasserult-vendegeknek
Nem kaptam visszaigazoló emailt a foglalásról. Mi a teendőm?
Amennyiben helyesen adta meg e-mail címét a foglalást követően legkésőbb 24 órán belül elküldjük számla/visszaigazolásunkat. A visszaigazolás tartalmazza a lefoglalt szolgáltatások részleteit, csak úgy, mint a tervezett menetrendet (a menetrendváltoztatás jogát fenntartjuk). Amennyiben nem kapott visszaigazoló emailt, kérjük, ellenőrizze spam postaládáját is. Ha mindezek után sem találja meg visszaigazolásunkat keressen minket az info@eti-utazas.hu e-mail címen vagy a 06-1-235-0901-es telefonszámon.
Az utazás előtt még változhat a menetrend?
A visszaigazoláson feltüntetett tervezett menetrend és útvonal bármikor, rövid időn belül, akár az utas előzetes tájékoztatása nélkül is megváltozhat. Nekünk erre, mint utazásszervezőknek nincs külön ráhatásunk. Amennyiben a hazaúti menetrend változik, helyszíni idegenvezetőnk tájékoztatja utasainkat az új repülési időpontokról.
Miért kínál az ETI más árat, mint amilyen áron az utazásom lefoglaltam?
Áraink szabad kapacitások függvényében akár napi szinten is változhatnak. A korábban kiadott árakhoz képest drágább vagy akár olcsóbb ajánlatokkal is találkozhat. Már meglévő foglalást egy későbbi akció kiadása esetén nem áll módunkban kedvezőbb árú foglalásra módosítani.
Hogyan tudom beváltani ETI utazási utalványom?
Utazási utalványát kérjük, hogy e-mailen keresztül juttassa el részünkre az info@eti-utazas.hu e-mail címre. Ezt követően az utalvány értéke jóváírásra kerül a foglalásban. Egy utalvány csak egyszer váltható be és készpénzre nem váltható.
Személyes adataim mentésre kerülnek?
Az alábbiakkal kapcsolatban minden infót megtalál IDE KATTINTVA.
3. FOGLALÁSSAL KAPCSOLATOS LEMONDÁS, MÓDOSÍTÁS
Amennyiben foglalását módosítani vagy lemondani szeretné, kérjük forduljon hozzánk az info@eti-utazas.hu e-mail címen.
Módosítani szeretnék már meglévő, fix foglalásomat, hogyan tehetem ezt meg?
Csak e-mailes megkeresés útján tudjuk megnézni a lehetőségeket, kérjük forduljon hozzánk az info@eti-utazas.hu e-mail címen.
Meddig módosíthatok az utazásom dátumát?
Az utazás dátuma az indulás előtti 30. napig módosítható. Ha van más időpont, amikor el tudnának utazni, kérjük, írják meg nekünk e-mailben az info@eti-utazas.hu e-mail címünkre, és ellenőrizzük, milyen áron tudjuk a foglalást módosítani az új dátumra.
30 napon belüli indulás esetén már csak az ÁSZF szerinti lemondás, majd új foglalás lehetséges az aktuális árakon.
Elírtam a nevemet foglaláskor, milyen feltételekkel módosíthatom?
Ha a foglalás során elírt néhány betűt, vagy kihagyta egyik keresztnevét, akkor névmódosítással kapcsolatban kérjük, hogy forduljon hozzánk az info@eti-utazas.hu e-mail címen, hogy kollégáink ellenőrizni tudják, milyen feltételekkel módosítható a név a foglalásban, és szükség esetén elvégezzék a módosítást.
Fontos: a légitársaság rendszere szigorúan kezeli az utasneveket, ezért érdemes mielőbb jelezni a hibát, hogy időben el tudjuk végezni a módosítást.
Nem tudok elutazni, más menne el helyettem, mi a teendőm?
Névcserével kapcsolatban kérjük, hogy forduljon hozzánk az info@eti-utazas.hu e-mail címen, hogy kollégáink ellenőrizni tudják, milyen feltételekkel cserélhető a név a foglalásban.
Betegség miatt nem tudok elutazni, mi a teendőm?
Az utazás lemondása bánatpénz/ kötbér megfizetése mellett lehetséges. A bánatpénz mértéke a teljes részvételi díj százalék-arányában kerül meghatározásra és a tervezett utazás megkezdése előtt sávosan változik. Bővebben ÁSZF 9.3. pont: https://www.eti-utazas.hu/altalanos-utazasi-es-uzleti-feltetelek
Ajánlataink nem tartalmazzák az útlemondási, másnéven stornó biztosítást, ezt külön szükséges kötni a foglalással egy időben, javasoljuk annak megkötését: https://www.eti-utazas.hu/fontos-informaciok/utasbiztositas Ha rendelkeznek útlemondási biztosítással, úgy mindenképp vegyék fel a kapcsolatot a biztosítóval és érdeklődjenek utána, hogy családi ok/ baleset/ betegség esetén érvényesíthető-e az útlemondási biztosításuk. Ha igen, akkor a lemondási költséget (egy részét vagy akár teljes összegét) utólag a biztosító meg tudja téríteni Önöknek.
Panaszom lenne, hogyan tovább?
Panaszaikat, kifogásaikat minden esetben azonnal jelezni kell a helyszínen. A helyszínen felvett jegyzőkönyv nem helyettesíti az utazási feltételeinkben foglalt írásos panaszbejelentést az utazásszervező felé, melyet az utazás befejezését követő 15 napon belül lehet benyújtani, és nem jelenti az utazásszervező felelősségének elismerését.
Panaszokat hazaérkezést követően írásban várjuk: panasz@eti-utazas.hu címre, melyre kollégáink igyekeznek minél előbb reagálni, de maximum 60 nap áll rendelkezésükre.
