betöltés ...
GY.I.K.

1. ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

 

2. MÁR MEGLÉVŐ FOGLALÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK 

 

 


 

1. ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Egyiptomba történő utazás esetén szükségem van útlevélre?

Magyar állampolgárok a hazautazáshoz képest még 6 hónapig érvényes úti okmány (útlevél) birtokában utazhatnak be Egyiptomba.


Az országba való belépéshez szükségem van vízumra?

Igen. Helyi képviseletünk a Cairo Express Travel a repülőtéren külön pulttal segít Önöknek a gyors vízumügyintézésben, melyet kizárólag a helyszínen 29 €/fő árért megvásárolhatnak. A vízum egyénileg is beszerezhető az Egyiptomi Nagykövetség Konzuli Osztályán vagy a repülőtéren érkezéskor, amely esetben azonban a vízum hiányából eredő következmények a vízummal nem rendelkező utast terhelik. Nem magyar állampolgárok vízumkötelezettségével kapcsolatban javasoljuk, hogy forduljon a területileg vagy állampolgárságuk szerint illetékes konzulátushoz, nagykövetséghez vagy külképviselethez. A be- és kiutazási szabályok be nem tartása, az országok vízumpolitikája miatt elutasított, vagy elhúzódó vízumkiadás miatti problémák és az abból eredő költségek, és következmények az utast terhelik.


A bébik és gyermekek részére is szükséges útlevél?

Igen, bébik és gyermekek utazása esetén is szükséges a hazaérkezéstől számított még 6 hónapig érvényes úti okmány (útlevél).

Nem magyar állampolgár vagyok. Mi a teendőm ebben az esetben?

Nem magyar állampolgárok Egyiptomba történő beutazásával kapcsolatban javasoljuk, hogy forduljon a területileg vagy állampolgárságuk szerint illetékes konzulátushoz, nagykövetséghez vagy külképviselethez. A be- és kiutazási szabályok be nem tartása, az országok vízumpolitikája miatt elutasított, vagy elhúzódó vízumkiadás miatti problémák, és az abból eredő költségek és következmények az utast terhelik.

Az aktuális last minute ajánlatokról hogyan kaphatok bővebb tájékoztatást?

Áraink a szabad kapacitások függvényében akár napi szinten is változhatnak. A korábban kiadott árakhoz képest drágább ajánlatokkal is találkozhat. Aktuális áraink a honlapunkon lévő "KERESÉS" funkció alatt megtalálhatóak. Az alábbi linkre kattintva feliratkozhat hírlevelünkre, melyet heti rendszerességgel küldünk éppen aktuális last minute ajánlatainkról.

Maximum hány személy helyezhető el egy szobában?

A szállodák szobáinak maximális befogadóképessége hotelenként és szobatípusonként változhat. Honlapunkon vagy katalógusunkban bővebb leírás található a szobák pótágyazhatóságát illetően. A maximális kapacitás nem léphető túl.

A bébik saját ülőhellyel rendelkeznek a repülőgépen?

2 év alatti gyermekek ingyenesen utazhatnak a repülőn, emiatt számukra külön ülőhelyet nem tudunk biztosítani. Amennyiben a gyermek 2.életévét az utazás ideje alatt tölti be, foglaláskor 2 éves gyermekként kell rögzíteni és ennek megfelelően számára már gyermekár kerül felszámításra és a repülőgépen is saját ülőhellyel rendelkezik majd.

 

2. MÁR MEGLÉVŐ FOGLALÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK 


Hogyan találom meg a kívánt utazást?

A www.eti-utazas.hu oldalon keresztül gyorsan és könnyedén kiválaszthatja utazását:

a) A kezdőoldal jobb felső sarkában található a "Keresés&Foglalás" opció. Itt kiválaszthatja a kiindulási repülőteret, a célországot, a régiót és az utazás dátumát. Ezt követően a "Keresés&Foglalás" fülre kattintva, oldalunk kilistázza a keresési feltételeknek megfelelő ajánlatokat, majd ezután a képernyő bal oldalán lévő "részletes keresés" fül alatt igény esetén szűkítheti a keresési feltételeket. Itt megadhatja az utasok számát, csakúgy mint az utazás hosszát, a kívánt ellátás típusát, a szoba vagy hotelkategóriát. A szállodák részletes leírása megtalálható a kiválasztott szálloda nevére való kattintással.      

b) Amennyiben a szálloda neve alapján szeretne ajánlataink között keresgélni, akkor nem kell mást tennie, mint a kezdőoldal felső menüsorjában lévő "Szállodák" fülre rákattintani, majd ezt követően a megjelenő "részletes keresés" funkció alatt a szálloda neve sorba a kívánt szálloda nevét beírni.  

Hogyan foglalhatom le utazásom?

Foglalása gyorsan és könnyen kivitelezhető: amennyiben kiválasztotta a lefoglalni kívánt szállodát, a hotel leírása alatt kattintson az "árak és időpontok" fülre. Ezt követően egy listát talál a foglalható időpontokról, szobatípusokról, valamint a választható ellátásról. Amennyiben a "helyek és árak ellenőrzés" opcióra kattint, rendszerünk ismételten ellenőrzi a szabad kapacitásokat és a foglalni kívánt szobatípus árát. A megjelenő ablakban összefoglaló áttekintést talál a választott szobatípusról, ellátásról, a repülés dátumáról, valamint a repülési időkről, illetve megjelenik a teljes fizetendő részvételi díj.

Foglalás esetén kattintson a "Folytassa a rendelést" fülre, majd adja meg személyes adatait, valamint utastársa(i) nevét és születési dátumát. Kérjük, hogy a jelentkezési lapot egyértelműen töltse ki. A bal oldalon megjelenő "Összefoglaló" ablakban mégegyszer átnézheti a kiválasztott utazását részleteit. Amennyiben minden adat helyes, kérjük az Általános Utazási és Üzleti Feltételeink elfogadása után kattintson a "Foglalás" gombra.  

Hogyan fizethetem ki lefoglalt utazásom?

Utazását az Unicredit Banknál vezetett Euros számlaszámunkra teheti meg, melynek részleteit megtalálja az online foglalást követően az email címére megküldött visszaigazoló emailünkben.

Hogyan kapok a foglalásomról visszaigazolást?

Általános Szerződési Feltételeink elfogadása után, valamint az "utazás fix foglalása" gombra kattintva a rendszerünk automatikusan egy foglalási számot generál a lefoglalt utazáshoz. Kérjük, hogy a foglalás véglegesítése előtt mégegyszer ellenőrizze le megadott adatait. Kollégáink külön e-mailben is fel fogják venni Önökkel a kapcsolatot, az ő megerősítésük, és az aláírt Általános Szerződési Feltételek visszaküldése után a foglalás véglegesnek minősül! Ezeket követően költségmentes módosítás vagy költségmentes lemondás NEM lehetséges, mivel Általános Utazási és Üzleti Feltételeink lépnek érvénybe.  

Nem kaptam visszaigazoló emailt a foglalásról. Mi a teendőm?

Amennyiben helyesen adta meg email címét a foglalást követően legkésőbb 24 órán belül elküldjük számla/visszaigazolásunkat. A visszaigazolás tartalmazza a lefoglalt szolgáltatások részleteit, csakúgy mint a tervezett menetrendet (a menetrendváltoztatás jogát fenntartjuk). Amennyiben nem kapott visszaigazoló emailt, kérjük, ellenőrizze spam postaládáját is. Ha mindezek után sem találja meg visszaigazolásunkat keressen minket az info@eti-utazas.hu email címen vagy a 06-1-235-0901-es telefonszámon.  

Mikor és hogyan kapom meg az utazási dokumentumokat?

A teljes részvételi díj kifizetése után emailen keresztül küldjük a PDF formátumú utazási dokumentumokat. Amennyiben utazási irodán keresztül történt a foglalás, a részvételi jegyért, kérjük, hogy ott érdeklődjön.

Az utazás előtt még változhat a menetrend?

A visszaigazoláson feltüntetett tervezett menetrend és útvonal bármikor, rövid időn belül, akár a légiutas előzetes tájékoztatása nélkül is megváltozhat. Nekünk erre, mint utazásszervezőknek nincs külön ráhatásunk. Amennyiben a hazaúti menetrend változik, helyszíni idegenvezetőnk tájékoztatja utasainkat az új repülési időpontokról.

Hogyan tudom a foglalásomat lemondani vagy módosítani?

Amennyiben foglalását módosítani vagy lemondani szeretné, kérjük forduljon hozzánk az info@eti-utazas.hu email címen vagy a 06-1-235-0901-es telefonszámon. Foglalási központunk hétköznap 9-től 18 óráig elérhető.

Névmódosítás 50 Euro/név felár ellenében lehetséges. Kérjük, hogy a foglalás pillanatában mindig a pontos, útlevélben szereplő nevet adja meg. Amennyiben megkapta visszaigazolásunkat és névelírást észlelt, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze ezt részünkre.

Miért kínál az ETI más árat, mint amilyen áron az utazásom lefoglaltam?

Áraink szabad kapacitások függvényében akár napi szinten is változhatnak. A korábban kiadott árakhoz képest drágább vagy akár olcsóbb ajánlatokkal is találkozhat. Már meglévő foglalást egy későbbi akció kiadása esetén nem áll módunkban kedvezőbb árú foglalásra módosítani.

Hogyan tudom beváltani ETI utazási utalványom?

Utazási utalványát kérjük, hogy emailen keresztül juttassa el részünkre az info@eti-utazas.hu email címre. Ezt követően az utalvány értéke jóváírásra kerül a foglalásban. Egy utalvány csak egyszer váltható be.

Személyes adataim mentésre kerülnek?

Az alábbiakkal kapcsolatban minden infót megtalál IDE KATTINTVA.

 

További kérdések esetén várjuk emailjét az info@eti-utazas.hu email címen vagy keressen bennünket hétköznap 9-18 óra között a 06-1-235-0901-es telefonszámon.